Közlemény

Collapse
No announcement yet.

͍gy készül a kamu Indian, Harley-ből

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    S hogy ne csak "kamu Indian"-ok legyenek a topicba,itt egy igazi,a faterom kis 500-asa :
    http://www.rcpilot.hu/users/2900/150...2111519875.jpg

    Komment


      #17
      Cooter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Minden nap Harley motorokat javítok,szóval nem csak "internetokostojás"vagyok. Tudom h vannak olyan magas emelésű vezérműtengelyek,ami kizárja a hidrotőke használatát,ha ilyen vez tengely van benne akkor én kérek elnézést a hozzászólásért. :-)
      Semmi gond, ma én is kicsit harapósabb vagyok. Kétszer állt meg a gép áramszünet miatt fogás közben. Iszom két sört, és leütöm magam. Van a fater marhajó 5OO-asának forgalmija?

      Komment


        #18
        Hajtókar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Van a fater marhajó 5OO-asának forgalmija?
        Persze hogy van,műszakival,jóidőben napihasználatos motor.

        Komment


          #19
          Legjobb. Csak azért, mert az aprón árul valaki egy 5OO indián forgalmit, meg egy new imperial-t úgyemlékszem.

          Komment


            #20
            Jah,néztem én is,de ez így elég ciki hogy ország világ elé tárta a benne lévő számokat is....

            Komment


              #21
              Tudod mikor érdekelne, ha lenne hozzá egy 5OO-asom! Bár annyira öreg hogy üzembe lehet helyezni magyar forg. nélkül is.

              Komment


                #22
                Cooter, Te merre vagy fellelhető. Harleym az nincs, de van más ,amivel szívok.

                Komment


                  #23
                  Tegnap este mentem végre a HD-vel, nagyjából kész .Könnyesre röhögtük magunkat. Az ülés alatti rugókat üléssel együtt még módosítom, mert többször fölrepültem, meg kaptam kisebb agyrázkódásokat. Vett a gazdi e-bayról eredeti knucklehead palacsintasütő ülést, jobban is illik rá mint ez. Kiviszem ma is, csinálok képeket.

                  Komment


                    #24
                    mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Cooter, Te merre vagy fellelhető. Harleym az nincs, de van más ,amivel szívok.
                    Mátraalján :-) Mi lenne az a szerkezet amivel szívsz?




                    Hajtókar eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Az ülés alatti rugókat üléssel együtt még módosítom, mert többször fölrepültem, meg kaptam kisebb agyrázkódásokat.
                    Merev vázhoz érdemes magasfalú gumit használni,alacsony nyomáson,nagyon sokat javít a komfort érzeten...

                    Komment


                      #25
                      Cooter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Mi lenne az a szerkezet amivel szívsz?
                      Egy kissé ész nélkül agyontuningolt SUZUKI GS 650 L. Kibelezett kipuff, szétfurkált fúvókák , direkt szűrők, állítólag elrakott vezérlés. Az eredmény, hogy 1 henger szinte soha nem megy, főrtelmes a hangja, meg 8-9 litert eszik. ( Az alatt a 120 km alatt, amit egyszerre elment. )

                      Komment


                        #26
                        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        SUZUKI GS 650 L.
                        Japán motorok szerelésében,semmi tapasztalatom nincs.

                        Komment


                          #27
                          Ez a zaporozsec-dnyeper jól néz ki,és frankó hangja van.Szerethetik a tulajt a szomszédok.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X